.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت بررسی مسائل و مشکلات حوزه های مرتبط به سازمان اموال تملیکی ؛
برگزاری جلسه کمیته رفع موانع تجاری در اداره کل استاندارد مازندران
برگزاری جلسه کمیته رفع موانع تجاری در اداره کل استاندارد مازندران

شمال نیوز: جلسه کمیته رفع موانع تجاری جهت بررسی مسائل و مشکلات حوزه های مرتبط به سازمان اموال تملیکی  با حضور مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران و مدیران کل غله ، اموال تملیکی، تعزیرات ، صمت، دامپزشکی، جهاد کشاورزی در استاندارد مازندران برگزار شد.

 

به گزارش شمال نیوز، کریمی، مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در این جلسه گفت: باید  تمام دستگاه های متولی امر اعم از کاشفین کالا( گمرک، نیروی انتظامی و ...)، محاکم قضایی، استاندارد، بهداشت، سازمان اموال تملیکی و ... به صورت برخط به هم متصل شوند تا امکان رصد و کنترل کالا از زمان کشف تا تعیین تکلیف آن میسر شود و این کار نیز باعث تسریع در روند تعیین تکلیف  کالا خواهد شد.

 

وی درادامه ضمن اشاره به تحریم های ناجوانمردانه دشمن و فشارهای اقتصادی و روانی که بر روی کشور و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در شعار سال در خصوص تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و تاکید ایشان بر حل مسائل اقتصادی کشور، افزودند: با هدف تامین کالاهای اساسی مردم، باید تمهیداتی اتخاذ شود که از فساد و رسوب کالا جلوگیری به عمل آید و در همین راستا نیز اظهار داشتند: با همکاری همه دستگاه های ذیربط، ترتیبی اتخاذ گردد که پرونده کالاهای کشف شده که به سازمان اموال تملیکی تحویل می شود در کمترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود.

 

در این جلسه  فیاض مدیرکل استاندارد مازندران با اشاره به حضور کارشناسان استاندارد در بنادر امیرآباد و نوشهر و هم چنین تجهیز و راه اندازی اداره استاندارد فریدونکنار که اخیرً انجام شده است بر آمادگی این اداره کل جهت تسریع و سرعت بخشیدن به فرآیند صدور گواهی انطباق کالاهای وارداتی از بنادر بر اساس قوانین و بسته های حمایتی ابلاغی در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید نمودند ایشان همکاری و همراهی و هماهنگی سایر دستگاه های اجرایی متولی در دستیابی به اهداف این جلسه را مهم دانستند.

 

در ادامه اعضای کمیته حاضر در جلسه ضمن بیان عمده مشکلات موجود در خصوص روند کالاهای وارداتی توضیحاتی دادند و بر همکاری دستگاه های اجرایی استان در خصوص تسهیل و سرعت بخشیدن به واردات کالا، تاکید داشتند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.253 seconds.